GIEŁDA MINERAŁÓW I WYROBÓW JUBILERSKICH RZESZÓW (20-21.09.2014)

Mamo Zbieram Gruz

WYSTAWA I GIEŁDA MINERAŁÓW I WYROBÓW JUBILERSKICH w III LO im. Cypriana Kamila Norwida w Rzeszowie (20-21.09.2014r.)

Rzeszów – szczerze mówiąc nie wiedziałem co mnie może spotkać na giełdzie w tym mieście, ale z racji wolnej niedzieli postanowiłem ją odwiedzić. Już na samym początku przyjazdu do Rzeszowa, rozglądałem się na słupy reklamowe za plakatami odnośnie giełdy – mimo uważnego rozglądania w drodze na ul. Szopena 11, żadnych plakatów nie ujrzałem.

Kiedy już dotarłem na miejsce i zapłaciłem za wstęp, na pierwszym planie ujrzałem nic innego jak… stoiska z biżuterią. Już myślałem, że cała ta giełda tylko dotyczy wyrobów jubilerskich, ale na szczęście się myliłem.

00b00c01 Biżuteria02 Biżuteria03 Biżuteria

04 Wyroby z malachitu
Wyroby z malachitu

05 Wyroby z lapis lazuli
Wyroby z lapis lazuli

07 Kryształy górskie
Kryształy górskie

08 Wyroby z krzemienia pasiastego
Wyroby z krzemienia pasiastego

06 Kryształy agaty
Kryształy, agaty

Mijając kolejne stanowiska z biżuterią w wąskich korytarzach szkoły, w końcu udało mi się dotrzeć do takich stolików, gdzie można było na chwilę stanąć i obejrzeć okazy. Fakt faktem, minerałów było…

View original post 235 słów więcej

This entry was posted in Bez kategorii by Pieczar. Bookmark the permalink.

About Pieczar

Piotr Zając. Kolekcjoner minerałów, bloger. Magister inżynier geolog, absolwent krakowskiej Akademii Górniczo-Hutniczej. Zawodowo Specjalista ds. Ochrony Środowiska. Autor blogów: REALGAR, MZG, Nowohuckie blogowisko, DPRetrogaming. Członek Mindat, PTTK, moderator Polskiego Forum Geologicznego. Oprócz geologii hobbystycznie zajmuję się: - RetroGamingiem - Życiem Nowej Huty - Fotografią - Numizmatyką Sprzęt fotograficzny którym się posługuję: - Fujifilm Finepix S9600 + Raynox DCR250 - Fujifilm Finepix S5600 - okazyjnie Sony NEX-6 i Panasonic DMS-LS80

3 thoughts on “GIEŁDA MINERAŁÓW I WYROBÓW JUBILERSKICH RZESZÓW (20-21.09.2014)

  1. Pingback: 41 Wystawa i giełda NCK – Minerały i biżuteria (27-28.09.2014) | REALGAR

  2. Pingback: Giełda NCK – Biżuteria i minerały (27-28.09.2014) | REALGAR

  3. Pingback: Giełda NCK – Biżuteria i minerały (27-28.09.2014) | Mamo Zbieram Gruz

Skomentuj

